Середа, 2016-12-07, 1:41 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Балабинський НВК гімназія "ПРЕСТИЖ"

Меню сайту
Форма входу

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Серодовище Google Apps

Полное руководство по Google Docs: все, о чем вы не знали, но боялись спросить

 

Проект розгортання інформаційно-освітнього середовища

на базі Google Apps для освіти

 

Мета: Створення інформаційно-освітнього середовища та інформаційно-методичного простору школи відповідного вимогам і можливостям школи XXI століття для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів.

Завдання:

  1. Підвищити ІКТ - компетенції вчителів в області застосування Web 2.0 у навчально-виховному процесі.
  2. Запровадити застосування інтерактивних сервісів і додатків Web 2.0 у навчально-виховний процес.
  3. Використовувати можливості Google Apps для освіти для створення інформаційно-освітнього середовища та інформаційно-методичного простору школи.

 

Часові рамки :

Робота інноваційного майданчика розрахована на п’ять років - до кінця 2020 року. Процес розгортання інформаційно-методичного простору школи за допомогою Google Apps for Education,  LearningApps.org,  Scribblar.com та інших сервісів буде проходити разом із  розвитком шкільної мережевої інфраструктури на основі створення зони Wi-Fi, оскільки передбачається широке використання шкільної мережі Інтернет для реалізації заявленого проекту.

2015-2016 навчальний рік – організаційний етап

2016-2019 навчальний рік – практичний етап

2020 рік – рефлексивний етап

Очікуваний результат

В результаті реалізації мережевого проекту будуть досягнуті результати, базовими компонентами якого є:

Содержательно-деятельностный аспект

- трансформація особистого інформаційного простору учасників освітнього процесу і інформаційно-освітнього простору школи в мережевий освітній простір

- розробка механізмів ефективної діяльності школи в умовах ИКТ-насиченого середовища, концепцій розвитку різних моделей і окремих складових компонентів інформаційно-освітнього середовища ОУ.

Організаційно-управлінський аспект:

- створення нормативної бази мережевої взаємодії різного рівня суб'єктів інноваційної діяльності;

- реалізація інноваційних технологій управління (електронний документообіг, електронний журнал, автоматизація управління).

Освітній аспект

- створення освітнього ресурсу (корпоративного порталу) в мережі Інтернет

- розробка програм элективных курсів і додаткової освіти на основі використання ИКТ для освітніх установ Нижегородської області, методичних рекомендацій

- створення програм підвищення ИКТ-компетентності педагогів в контексті каскадної моделі підвищення кваліфікації;

- створення банку методичних розробок.

 

 

 

 

План організаційного етапу розбудови інформаційно-освітнього середовища  за допомогою

Google Apps for Education у Балабинському НВК «Престиж»

N

Зміст діяльності, назва заходу

Терміни виконання

Учасники

Відповідальні

Результат

Організаційний етап

1.

Ознайомлення із  проектом Google Apps for Education та можливостями середовища для забезпечення якості освіти

грудень 2015

Учителі

Батьки

Учні

(спланувати заходи для всіх категорій окремо)

 

Мотивація участі у проекті

1.1.

Батьківські  збори

Батьки

Кл.керівники

1.2.

Нарада вчителів

Вчителі

Адміністрація

1.3.

Учнівська конференція

Учні

Педагог -організатор

2.

Оцінка готовності школи до розгортання проекту та роботи в режимі Google Apps for Education

грудень 2015

 

Адміністрація

Дефектная ведомость

2.1.

Оцінка можливостей учасників НВП (наявність дівайсів, готовність використання власних дівай сів, рівень володіння сервісами Google (співбесіди, Анкетування, Тестування, спостереження)

 

Учителі -

Батьки

Учні

 

Зведені данні про наявність…. Рівень володіння (по певним сервісам…)

2.2.

Оцінка технічних можливостей закладу, щодо впровадження Google Apps for Education (техніка, програмне забезпечення, канали зв’язку)

 

 

Зведені дані про наявність відповідного технічного та програмного забезпечення

2.3.

Оцінка ресурсів (нормотвно-правових, матеріально-технічних, методичних, психологічних тощо)

 

 

Аналіз правової бази

3.

Створення команди проекту, розробка проекту «Створення та розбудова інформаційного середовища  за допомогою Google Apps for Education» (за окремим планом)

 

Учителі

Адміністрація

Творча група

4.

Провести реєстрацію установи в Google Apps

Грудень 2015

 

Інженер електронік

Отримання доменного ім’я

4.1.

Підтвердити право власності на домен.

Січень 2016

 

 

4.2.

Налаштувати пошту.

Січень 2016

 

 

4.3.

Підтвердити статус освітньої некомерційної установи.

Січень 2016

 

 

5.

Навчання усіх вчителів початковим навичкам роботи з інструментами Google

Постійно

 

 

Підвищення рівня ІКТ учителів.

5.1.

Дистанційне навчання вчителів з використанням інструментів Google Apps

Постійно

Учителі

 

5.2.

Навчання роботи в середовищі, використання Google Classroom. Наповнення сайтів.

Постійно

Учителі

 

6.

Формування структури домена. Перші кроки

Січень 2016

 

Адміністрація Інженер електронік

Сформована структура домена.

Розподіл рівнів доступу

6.1.

Створення користувачів. @balabino-nvk.com.ua

 

 

6.2.

Розподіл користувачів за підрозділами.

 

 

6.3.

Надання рівнів доступу користування службами.

 

 

7.

Інстітуалізація проекту Google Apps for Education

 

 

Адміністрація

 

7.1.

Прийняття і оформлення рішення

грудень 2015

Учителі -

Батьки

Спільне засідання ради школи та педради

7.2.

Розробити план (програму) впровадження проекту (практичний та рефлексивний етапи)  для закладу

Січень 2016

Творча група

План (програма) розбудови проекту

8.

Опублікувати інформацію щодо впровадження на діючому сайті навчального закладу.

Довести інформацію щодо впровадження Google Apps до відома батьків та  учнів

Січень 2016

Громадськість

Адміністрація

Кл. керівники

Інформаційна взаємодія

 

       


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
PRESTIZH></a>
</a>
<a href=Plus1s. Комп'ютерні навчальні програми для школярів Клякса – веселая газета для школьников